• Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб?
Питання, в термінах проектної технології, відноситься до ключових: поставити можна, але чекати конкретної відповіді не варто. Чи у кожного учня сформовані навчальні потреби? Яких зусиль потрібно докласти, щоб такі потреби з'явились у кожного учня?
• Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора?
Фасилітатор - не джерело інформації, а організатор навчального процесу, зокрема, взаємодії учнів при колективній роботі. Отже, навіть організовуючи на уроці роботу в групах, учитель використовує прийоми фасилітації. Для ефективної фасилітації протягом усього проекту потрібна система засобів (паперових, електронних тощо).
• Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів?
Комп'ютерні технології є корисними на всіх етапах: пошук інформації та розробка матеріалів при підготовці та організації проекту; публікації, презентації тощо під час власне роботи учнів у проекті; засоби тестування та діагностування результатів навчальної діяльності і т.п.
Питання, в термінах проектної технології, відноситься до ключових: поставити можна, але чекати конкретної відповіді не варто. Чи у кожного учня сформовані навчальні потреби? Яких зусиль потрібно докласти, щоб такі потреби з'явились у кожного учня?
• Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора?
Фасилітатор - не джерело інформації, а організатор навчального процесу, зокрема, взаємодії учнів при колективній роботі. Отже, навіть організовуючи на уроці роботу в групах, учитель використовує прийоми фасилітації. Для ефективної фасилітації протягом усього проекту потрібна система засобів (паперових, електронних тощо).
• Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів?
Комп'ютерні технології є корисними на всіх етапах: пошук інформації та розробка матеріалів при підготовці та організації проекту; публікації, презентації тощо під час власне роботи учнів у проекті; засоби тестування та діагностування результатів навчальної діяльності і т.п.

Немає коментарів:
Дописати коментар