понеділок, 24 березня 2014 р.

Модуль 10. Рефлексія

• Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб?

Питання, в термінах проектної технології, відноситься до ключових: поставити можна, але чекати конкретної відповіді не варто. Чи у кожного учня сформовані навчальні потреби? Яких зусиль потрібно докласти, щоб такі потреби з'явились у кожного учня?

• Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора?

Фасилітатор - не джерело інформації, а організатор навчального процесу, зокрема, взаємодії учнів при колективній роботі. Отже, навіть організовуючи на уроці роботу в групах, учитель використовує прийоми фасилітації. Для ефективної фасилітації протягом усього проекту потрібна система засобів (паперових, електронних тощо).

• Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів?

Комп'ютерні технології є корисними на всіх етапах: пошук інформації та розробка матеріалів при підготовці та організації проекту; публікації, презентації тощо під час власне роботи учнів у проекті; засоби тестування та діагностування результатів навчальної діяльності і т.п.

Немає коментарів:

Дописати коментар