понеділок, 24 березня 2014 р.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту. Я дізналася як потрібно будувати змістові, тематичні, ключові запитання. Я зможу використовувати дослідницькі проекти для покращення вивчення певних тем з інформатики та математики. 



Як дослідницькі навчальні проекти допоможуть розвивати моїм учням навички, необхідні у 21 столітті та навички мислення вищих рівнів?

Початок 21 століття збігся з переходом до постіндустріального суспільства, тому старшому поколінню складно зорієнтуватися, які навички будуть пріоритетними. Проте цілком зрозуміло, що, оскільки на перший план виходить створення інформаційного контенту, то й реальні переваги матиме креативна особистість, творець. Робота над дослідницьким проектом передбачає активізацію мисленнєвих навичок вищого рівня, а отже сприяє успішному включенню в майбутньому у процеси, пов'язані зі створенням нового.

Немає коментарів:

Дописати коментар