Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме я дізнався, що:
1.Проекти можуть допомогти учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття: через творчість і інноваційність; критичне мислення і вміння вирішувати проблеми; вміння працювати зінформацією, медіа- та комп’ютерні навички; IКT – грамотність; життєвіта кар’єрні навички;
2. Я можу використовувати метод проектів для покращення навчального процесу: Метод проектів дозволяє вирішити проблему мотивації, створити позитивний настрій учнів, навчити їх не просто запам'ятовувати і відтворювати знання, які дає їм школа, а вміти застосовувати їх на практиці для вирішення життєвих проблем.
У рішенні проблем зростає і розвивається особистість. Робота над будь-яким проектом - це насамперед поштовх для учнів до формування навичок 21 століття.
Можна сказати, що використання методу - це 5 "П", а саме:
1.Постановка реальної, життєвої проблеми, яка має значущість для учня.
2.Пошук інформації з конкретної теми.
3.Планування роботи та застосування сформованих та набутих у процесі досягнення поставленої мети знань, умінь і навичок.
4.Продукт - реальний результат творчої, дослідницької або пошукової діяльності.
5.Підбиття підсумків виконаної роботи, представлення свого результату.
1.Проекти можуть допомогти учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття: через творчість і інноваційність; критичне мислення і вміння вирішувати проблеми; вміння працювати зінформацією, медіа- та комп’ютерні навички; IКT – грамотність; життєвіта кар’єрні навички;
2. Я можу використовувати метод проектів для покращення навчального процесу: Метод проектів дозволяє вирішити проблему мотивації, створити позитивний настрій учнів, навчити їх не просто запам'ятовувати і відтворювати знання, які дає їм школа, а вміти застосовувати їх на практиці для вирішення життєвих проблем.
У рішенні проблем зростає і розвивається особистість. Робота над будь-яким проектом - це насамперед поштовх для учнів до формування навичок 21 століття.
Можна сказати, що використання методу - це 5 "П", а саме:
1.Постановка реальної, життєвої проблеми, яка має значущість для учня.
2.Пошук інформації з конкретної теми.
3.Планування роботи та застосування сформованих та набутих у процесі досягнення поставленої мети знань, умінь і навичок.
4.Продукт - реальний результат творчої, дослідницької або пошукової діяльності.
5.Підбиття підсумків виконаної роботи, представлення свого результату.

Немає коментарів:
Дописати коментар