Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту таобдумати оцінювання учнів в проекті, а саме як розробити графік оцінювання; уточнити основні питання, аби вони відповідали навичкам 21 ст.:
- як використовувати різні стратегії оцінювання; як оцінювати важливі цілі проекту;
- як відслідковувати прогрес учнів.
Під час роботи над модулем виникали питання щодо співставлення окремих методів оцінювання та інструментів, а також доречності їхнього використання на тому чи іншому етапі роботи над проектом.
Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів?
Проблема непроста. Тут головне помітити межу, за якою учні починають працювати зради оцінки, а не заради знань, навичок і т.п. Оцінювання не повинне відігравати ключової ролі.
- як використовувати різні стратегії оцінювання; як оцінювати важливі цілі проекту;
- як відслідковувати прогрес учнів.
Під час роботи над модулем виникали питання щодо співставлення окремих методів оцінювання та інструментів, а також доречності їхнього використання на тому чи іншому етапі роботи над проектом.
Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів?
Проблема непроста. Тут головне помітити межу, за якою учні починають працювати зради оцінки, а не заради знань, навичок і т.п. Оцінювання не повинне відігравати ключової ролі.

Немає коментарів:
Дописати коментар