Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Робота над проектом передбачає створення різноманітних додаткових матеріалів. Це, звичайно, слід використати для формування вміння добирати форму подання матеріалу залежно від задачі, яка на цей матеріал покладається. Презентація для супроводу усного виступу; публікація для ознайомлення учнів школи з планами або результатами; блог для обговорення робочих питань та рефлексії з можливим подальшим розширенням проекту за межі школи і навіть країни... Вдалий вибір форми подання інформації сприяє успішному виконанню проекту.
Процес оцінювання значно ускладнюється, оскільки:
Робота над проектом передбачає створення різноманітних додаткових матеріалів. Це, звичайно, слід використати для формування вміння добирати форму подання матеріалу залежно від задачі, яка на цей матеріал покладається. Презентація для супроводу усного виступу; публікація для ознайомлення учнів школи з планами або результатами; блог для обговорення робочих питань та рефлексії з можливим подальшим розширенням проекту за межі школи і навіть країни... Вдалий вибір форми подання інформації сприяє успішному виконанню проекту.
Процес оцінювання значно ускладнюється, оскільки:
- з'являється багато різнопланових матеріалів, кожен з яких потребує розробки певних критеріїв оцінювання, а потім аналізу відповідності цим критеріям;
- в умовах колективної роботи складно виділити, о отже й адекватно оцінити, внесок кожного окремого учнів.

Немає коментарів:
Дописати коментар